اطلاعات محصول
روش انجام این پژوهش، از نوع مطالعات همبستگی- توصیفی بوده و از نظر اجرا از نوع پیمایش (مطالعات مبتنی بر پرسشنامه) است. به منظور تکمیل اطلاعات از مطالعات و یافتههای اسنادی (کتابخانه ای) نیز استفاده شده است.
پیمایش یكی از روشهای تحقیق اجتماعی است كه در آن اعضای جامعه آماری به پرسشهایی در مورد موضوع مورد مطالعه محقق، پاسخ میدهند. آنها این كار را یا از طریق پركردن "پرسشنامهای" كه در اختیار آنها قرار میگیرد و یا شفاهاً از طریق "مصاحبه" انجام میدهند (ازکیا، 1385).