اطلاعات محصول
هر موضوعی دارای مفاهیم، مبانی نظری و سابقه تجربی تحقیقاتی است که در بررسی علمی آن ناگزیر باید به آنها اشاره نمود.
به همین منظور، در این فصل از پژوهش به بررسی مفهومی و ابعاد مفاهیم کلیدی تحقیق (الگوی کایزن، انضباط داری و خودکارآمدی) خواهیم پرداخت. همچنین رویکردها و نظریات موجود در خصوص مفاهیم تحقیق نیز مورد بررسی و کاروش قرار خواهند گرفت. در انتهای فصل نیز به بررسی پیشینه تجربی تحقیق (مطالعات انجام شده داخلی و خارجی مرتبط با موضوع تحقیق) پرداخته می شود.