اطلاعات محصول
انسان امروزی و مدرن چنان به استفاده از انواع کالاهای مصرفی از قبیل "سیستمهای مختلف رایانهای و الکترونیکی، ماهواره و رسانه های نوین، دوربين عکاسی و فيلمبرداری، تلفن، آپارتمان نشينی، اتومبيل شخصی، راديو، ضبط، تلويزيون رنگی، آرايش در خيابان و مکانهای عمومی، آموزش مدرسهای، موسيقی های مدرن، غذاهای سرد و آماده، تکنولوژیهای خانگی و ديگر محصولات و کالاها و روشهای مدرن" خو کرده و در آن مستغرق شده است که دو نکته مهم درباره آنها را هرگز احساس نمی کند:
- اول اينکه، اين «سبک زندگی مدرن» پديده جوان و نوظهور است، که کمتر از نيم قرن از عمر آن نمیگذرد؛
- دوم اینکه ورود هر يک از روشها و تکنولوژی های ذکر شده به نوعی باعث تغييرات بنياديني در زندگی، احساس، تفکر، شيوه زيست و فرهنگ (و به ویژه هویت شخصی و ابعاد آن) در انسان امروزی شده اند.