اطلاعات محصول

انسان امروزی و مدرن چنان به استفاده از انواع کالاهای مصرفی از قبیل "سیستم­های مختلف رایانه­ای و الکترونیکی، ماهواره و رسانه های نوین، دوربين عکاسی و فيلمبرداری، تلفن، آپارتمان نشينی، اتومبيل شخصی، راديو، ضبط، تلويزيون رنگی، آرايش در خيابان و مکان­های عمومی، آموزش مدرسه­ای، موسيقی های مدرن، غذاهای سرد و آماده، تکنولوژی­های خانگی و ديگر محصولات و کالاها و روش­های مدرن" خو کرده و در آن مستغرق شده است که دو نکته مهم درباره آنها را هرگز احساس نمی کند:

  • اول اينکه، اين «سبک زندگی مدرن» پديده جوان و نوظهور است، که کمتر از نيم قرن از عمر آن نمی­گذرد؛
  • دوم اینکه ورود هر يک از روش­ها و تکنولوژی های ذکر شده به نوعی باعث تغييرات بنياديني در زندگی، احساس، تفکر، شيوه زيست و فرهنگ (و به ویژه هویت شخصی و ابعاد آن) در انسان امروزی شده اند.

کلید واژه ها

#روانشناسی#تربیت#ماهواره#هویت_شخصی

خرید فایل

اطلاعات بیشتر

  • Details

    دسته بندی

    پایان نامه
  • Details

    مقطع

    کارشناسی ارشد
  • Details

    رشته

    روان شناسی تربیتی
  • Details

    تعداد صفحات

    9
  • Details

    قیمت

    100,000
  • Details

    تاریخ انتشار

    1401/07/20 23:05:29