اطلاعات محصول

هر 5 فصل به صورت کامل به صورت فایل word  در اختیار ششما قرار خواهد گرفت.

خلاصه ایی از مقدمه فصل اول بدین گونه میباشد:

توانایی سازمان ها برای توسعه و افزایش تاثیر ارزش­افزایی دارایی­های ناملموس، بالاخص سرمایه اجتماعی می­تواند به عنوان منبع برتری پایدار، کسب و کار سازمان­های مالی و حرفه ای را ارتقا دهد، از این رو پژوهش حاضر با هدف (بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و ریسک پذیری بانک) انجام گرفت. روش تحقیق حاضر از نوع همبستگی بود.. جامعه آماری را کلیه مخاطبان بانک های دولتی شهر یزد (سرمایه گذاران و مشتریان بانک ها) تشکیل دادند، و تعداد 200 نفر از سرمایه گذاران و مشتریان بانک ها با روش نمونه گیری خوشه ای چندمرحله ای مورد بررسی قرار گرفتند. ابزار گردآوری داده های تحقیق پرسشنامه ریسک پذیری مقیمی و رمضان (1390) و پرسشنامه محقق ساخته ابعاد سرمایه اجتماعی بود. داده­های به دست آمده با استفاد از نرم افزار تحلیلی- کاربردی spss ورژن 20 مورد پردازش و تحلیل قرار گرفت. یافته ها نشان داد که، بین سرمایه اجتماعی و ریسک پذیری مخاطبان بانک (001/0P<،597/0+=r) رابطه و همبستگی مستقیم و معنادار آماری وجود دارد. به عبارت بهتر یافته ها حاکی از این است که هر چه مشتریان و سرمایه گذاران بانک از میزان سرمایه اجتماعی بالاتری برخوردار هستند، از میزان ریسک پذیری در سطح بالاتری نیز برخوردار می باشند

کلید واژه ها

#ریسک_پذیری#سرمایه_اجتماعی#مخاطبان_بانک#یزد

خرید فایل

اطلاعات بیشتر

  • Details

    دسته بندی

    پایان نامه
  • Details

    مقطع

    کارشناسی ارشد
  • Details

    رشته

    مدیریت
  • Details

    تعداد صفحات

    88
  • Details

    قیمت

    400,000
  • Details

    تاریخ انتشار

    1401/07/20 22:40:00